Tervitused Paapualt - juuni 2012

gerolf & mailis wust_crop250px.jpgTere!

Seekord tervitame Sind juba Saksamaalt! Saabusime siia 4. mail ja oleme end kenasti sisse seadnud. Suur, suur tänu, et palvetasid meie pika reisi ja euroopaliku eluga (taas)kohanemise eest! Meie eesõiguseks on olnud palvevastuste kogemine! Jagan siin mõnesid neist lühidalt...

Meie reisi Paapualt Saksamaale tegid “huvitavaks” mitmed väljalendude hilinemised (kõige pikem oli 6 tundi), kuid oleme tänulikud, et ei jäänud ühestki järgnevast lennust maha. Eriliselt kogesime Jumala abi siis kui Austraalias teatati, et järgmise lennu piletite eest Hong Kongi ei ole makstud, seega peame piletid uuesti ostma ning et nende hind on umbes sama palju kui juba kogu reisi eest maksime! Püüdsime helistada oma reisifirmale Inglismaal, kuid ajavahe tõttu ei saanud sellega ühendust. Lahke lennujaamatöötaja uuris aga asja veel ja selgus, et vea oli teinud üks lennufirmadest, mille teenuseid kasutasime ning saime siiski ilma pileteid uuesti ostmata edasi lennata. Tänu Jumalale!

Saksamaale jõudes kohtusime esmalt Gerolfi ema ja tema sõbrannaga, kes meile Münchenisse autoga vastu tulid! See oli varem planeeritud, kuid olime neile väga tänulikud, kuna väsimus peale pikka reisi (kokku 23 tundi lennukites) oli suur ning rongidega edasireisimine oleks olnud üsna raske.

Esimesed kaks nädalat Saksamaal veetsime Gerolfi ema juures Wangenis ja seejärel kolisime oma praegusesse elupaika väikeses külas Wangeni lähedal. Nagu varem kirjutasin, on korter täielikult möbleeritud ja sisustatud enamuse eluks vajalikuga (toidunõud, voodipesud jne.) ning meile jõukohase hinnaga. Misjonäri jaoks on see suur õnnistus, kuna vaid mõneks kuuks kõige vajaliku kokkuotsimine (ja hiljem asjade äraandmine või pakkimine) oleks aeganõudev ja keeruline. Taas saame öelda tänu Taevasele Isale, kes kõige eest hoolt kannab!

Veel üks põhjus tänada Sind eestpalvete ning Jumalat vastuste eest on see, kuidas Ta on meid juba varustanud enamuse asjadega, mida me oma tulevase lapse jaoks siin vajame ning seda peamiselt Jumala rahva lahkuse kaudu. Rasedus on seni kenasti kulgenud ning ootame põnevusega esimest kohtumist oma beebiga, mis peaks toimuma umbes nelja nädala pärast. Osalen hetkel saksakeelsel sünnituse ettetvalmistuse kursusel. Gerolf võib sinna tulla vaid ühel korral, seega tuleb mul kõigest ise aru saada ning huvitaval kombel ei olegi see väga raskeJ!

Juuni alguses tegime umbes 1600 km pikkuse autoreisi, mis viis meid New Tribes Mission’i Saksamaa kontorisse (taas tänu Jumalale turvalise teekonna eest!). Kohtusime seal organisatsiooni juhtidega ning osalesime kahel misjoniteemalisel üritusel. Meie põhitegevuseks ongi hetkel koguduste ja palvepartnerite külastamine ning Paapual veedetud ajast jagamine, mis on olnud väga julgustav. Paar nädalat tagasi nautisime laagriosadust oma koguduse vendade ja õdedega ning Gerolf oli seal ka üks kõnelejatest. Järgnevate nädalate jooksul ei jaksa ma küll igal pool Gerolfiga kaasas käia aga kodus olles saan teda ikka eestpalvetega toetada.

Olen siin nüüd jaganud mitmeid nö. materiaalseid või meie igapäevelu puudutavaid palvevastuseid ja õnnistusi. Paulust tsiteerides võime öelda, et “Jumal on täitnud kõik meie vajadused oma rikkust mööda kirkusega Kristuses Jeesuses” (Fil 4:9). Kuid üle kõige täname Teda vaimulike õnnistuste eest, mille kõrval materiaalsed asjad kahvatuvad. Need õnnistused on mõeldud ja kättesadavad igaühele, kes Kristusesse usub hoolimata sellest, millises maailma paigas ta elab. See on ka meie peamine motivatsioon misjonitöö tegemiseks. Julgustan Sind lugema Pauluse kirja efeslastele 1. peatüki 3. kuni 14. salmi, kus mitmed neist kirjas on.

Palun jätka eestpalvetamist Dom hõimu ja sealsete usklike eest! Eelmises kirjas mainitud kirjaoskuse kursus ja lastetunnid ei ole veel alanud - põhjuseks see, et Paapua Uus-Guineal toimuvad hetkel parlamendivalimised. Võib öelda, et pea kogu rahvas on sellesse aktiivselt kaasa haaratud ning olukord on üsna pinev, mõnes kohas võib asi lausa omavahelise füüsilise südimiseni minna. Palun palveta, et usklike elu ja käitumine oleks sel ajal tunnistuseks Jumala rahust nende südametes ning et nad näeksid, et vaimulikud õnnistused on palju enam väärt kui maapealne edu, võim ja kuulsus.

Lõpetan siinkohal Pauluse sõnadega: “Kiidetud olgu Jumal ja meie Issanda JeesuseKristuse Isa,kes meid on taevast õnnistanud kõige vaimulikuõnnistusega Kristuses” (Fil. 1:3). Olgu meie silmad Issandal ja vaimulikel õnnistustel, mida Tema meile on andnud!

Palun anna meile teada, mida ja kuidas võime Sinu eest palvetada. Teeme seda hea meelega!